گزارش تحلیلی شب گذشه

فوتسال و فوتبال سیمین شهر

وبلاگ-کد لوگو و بنر
گزارش تحلیلی شب گذشه

به نام خدا...

بار فنی بازی شب گذشته بار فنی بسیار بالایی داشت . بازیکنانی در  دو طرف میدان در تقابل با یکدیگر به میدان رفته بودند که هر کدام سعی در غالب نمودن سطح بازی خود به بازی دیگر داشتند .

اول از همه از رکن اصلی هر تیم یعنی دروازه بان شروع میکنیم

سطح دروازه بانی به نسبت بازی های گذشته کمی بهتر بود تا جایی که هر دروازه بان سیو برتری نیز همراه داشت ..

رسول عظیمی با سیو های اولیه خود عملکرد خوبی در جریان مسابقه داشت ولی با ضعف های اواخر بازی کار را برای تیم حریف اسان و سهل کرد و بر خلاف او رامین که در اوایل بازی گل های بسیار ساده ای دریافت میکرد تا به انجا که نتیجه بازی با اختلاف به نفع تیم نورالله شد ولی بعد از گذشت زمان و در دقایق واپسین مسابقه بر عملکرد خود مسلط شد و با استفاده از ضعف همکار خود در آن سوی میدان ، درخشش بسیار خوبی داشت .

عملکرد بازیکنان فاز دفاعی :

نور الله آبار و عبدالله قاری قروی عهده دار رهبری تیم های خود بودند. آنها که تغذیه کننده همتیمی های خود بودند از پس این کار بسیار خوب برآمدند و نمایش درخشانی داشتند ، عبدالله قاری قروی به مانند همیشه با شوت های سهمگین خود که از میانه میدان روانه دروازه ی حریف میکرد ، گلهای بسیار زیبایی به ثمر میرساند ولی نورالله آبار در نقش گلساز ، ایفای نقش نمود و بیشتر پاس گلهای تیمش را ، داد.

عملکرد بازیکنان تمام کننده دو تیم :

تیم قاری که از داشتن بازیکن بزرگ خود یعنی امید پنق ( بازیکن نفت مسجد سلیمان) بهره میبرد، بازی را در اختیار خود گرفت و فرصت گل زدن را از حریف گرفت .

گل محمد مهماندوست و محمد عظیمی تو بازیکن تمام کننده تیم نورالله در معدود دفعات موقعیت های گلزنی بسیار خوب عملکردند که گل محمد مهماندوست با سوپر گل خود ، گل خود را در اذهان تماشاگران به ثبت رساند ، اما در آن طرف میدان عیسی پنق کم تجربه که تسلط زیادی بر اعصاب و روان خود نداشت بعد از ازدست رفتن موقعیت های خود آشفته میشد و بار عملکردی تیمش را پایین میآورد. اما امید پنق که واقعا با تعصب بازی نمود کمک شایانی به تیم خود کرد ، گل زیبای او به یک طرف و بازیسازی در کنار عبدالله قاری در یک طرف .

ایوب مفیدی که روحیه بسیار بالای او در شروع بازی ، نوید بخش یک بازی زیبا از اورا میداد ، همانطور هم شد و با چهار گلی که به ثمر رساند یکی از مهره های کلیدی تیمش شد ، گل های از راه دور و پیروزی در نبرد های تک به تک به جز یک مورد که دروازه بان تیم حریف توپ را ناخواسته به ایوب سپرد نتوانست از این موقعیت استفاده کند و فقط یک کرنل گرفت ..

در کل اگر بخواهیم نگاهی اجمالی به بازی داشته باشیم ، هیچکدام از بازیکنان به جز امید پنق و محمد عظیمی ، در حد انتظار ما نبودند و بازی های گذشته را نتوانستند انجام دهند .

- نعمت الله قروی دیشب به عنوان انتخاب کننده بهترین بازیکن زمین ایفای نقش نمودند

بهترین گلزن : عبدالله قاری قروی ( 12) گل

بهترین گل   : گل محمد مهماندوست

بهترین دفاع : جمشید پنق

بهترین تمام کننده : ایوب مفیدی

بهترین بازیساز : عبدالله قاری قروی ( با تشکر از محمد عظیمی )

بهترین بازیکن : طی روزهای آینده اعلام میشود *

بهترین بازیکن اخلاق : نورالله آبار

تمامی این بهترینها برای دو هفته است .

 


[ پنج شنبه 26 آذر 1394 ] [ 9:23 ] [ شمس الدین حنفی ] تیم پشتیبانی : محر [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
بازگشت (1395/04/22 )
فوتسالی ها (1394/12/25 )
اطلاعیه (1398/12/24 )
خبر (1394/11/24 )